PRISMA Win Maximum Εμπορική Διαχείριση

14.01.0013
1.24000
Σε Απόθεμα
  • Εξυπηρέτηση
  • Τρόποι πληρωμής
  • Παράδοση
  • Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στη διάθεση σας :
    • Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 με 17:00
    • — Με αντικαταβολή
    • — Με πιστωτική κάρτα
    • — Με κατάθεση σε τράπεζα
    • — Με μετρητά στο κατάστημα μας
    • — Παράδοση της online παραγγελίας σας πανελλαδικά!
    • — Για Παραγελίες Δευτέρα με Παρασκευή εως 15:00 , αποστολή εντός 48 ωρών στην επαρχία της Χαλκιδικής και στις πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.

Περιγραφή

Ισχυρό σύστημα για μεγάλες απαιτήσεις

Ο πιο αξιόπιστος συνεργάτης κάθε επαγγελματία που δραστηριοποιείται στη σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά. Είναι αναπτυγμένη σε τεχνολογία αιχμής που εξασφαλίζει ταχύτητα, ευχρηστία και ασφάλεια δεδομένων στις επιχειρήσεις, διευρύνοντας τους ορίζοντές τους και προσδίδοντάς τους μια νέα προοπτική και δυναμική. Αποτελεί την απόλυτη value for money λύση μηχανογράφησης, αφού προσφέρει μία εξαιρετική σχέση κόστους - απόδοσης, συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις της αγοράς για προσιτές τιμές με τις μέγιστες δυνατότητες.

Διαχείριση συναλλασσομένων

Εύχρηστη και έξυπνη Διαχείριση Πελατών και Προμηθευτών, με καταχώρηση όλων των στοιχείων και άψογη παρακολούθηση όλων των συναλλαγών! 

  • Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Πελατών / Προμηθευτών από την Α.Α.Δ.Ε.
  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
  • Ορισμός εκπτώσεων στους Πελάτες / Προμηθευτές βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού
  • Στατιστικές Πληροφορίες
  • Ετικετογράφος
  • Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
  • Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
  • Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

Διαχείριση αποθήκης

Πλήρης παρακολούθηση των αποθηκευτικών χώρων κάθε επιχείρησης και των προϊόντων της από τη στιγμή της εισαγωγής τους στην αποθήκη, μέχρι τη στιγμή της εξαγωγής. Με ιστορικό και δεδομένα πάντα διαθέσιμα, σε πραγματικό χρόνο, με την αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών της αποθήκης, με ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία όλων των εμπλεκόμενων, όλο το δίκτυο εργασιών που αποφορά τα είδη σας τρέχει απρόσκοπτα και με επιτυχία.

  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
  • Στατιστικές Πληροφορίες
  • Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Διαχείριση Χαρακτηριστικών
  • Διαχείριση Εικόνας
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
  • Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
  • Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
  • Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
  • Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
  • Μαζικές ανατιμήσεις ειδών
  • Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής

Αγορές

Εύκολη διαχείριση όλων των σταδίων της αγοράς από την προσφορά, την παραγγελία και την παραλαβή των ειδών, έως την καταχώρηση του Δελτίου Αποστολής και του Τιμολογίου.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ολικού ή μερικού μετασχηματισμού των παραγγελιών διατηρώντας πάντα τις αρχικές παραγγελίες. Επιπλέον, διαχειρίζεται τις οριζόμενες επιβαρύνσεις ποσοστιαία και νομισματικά που λειτουργούν προσθετικά ή αφαιρετικά στην καθαρή ή στη μικτή αξία (π.χ. κρατήσεις δημοσίου, έξοδα μεταφοράς κ.α.)

 

Διαχείριση Κοστολογίου, έτσι ώστε παράλληλα με την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό αυτόματα να καταχωρούνται τα είδη και στην οθόνη Κοστολόγιο με επιπλέον τα στοιχεία: Τιμή Κόστους, Ποσοστό Χονδρικής, Τιμή Χονδρικής, Ποσοστό Λιανικής και Τιμή Λιανικής με Φ.Π.Α. και με επιπλέον δυνατότητα Ενημέρωσης τιμής λιανικής από παραστατικά αγορών πριν την έκπτωση.

Πωλήσεις

Η εφαρμογή προσφέρει ένα έξυπνο κύκλωμα παρακολούθησης όλων των εμπορικών συναλλαγών από την παραγγελία έως και την Τιμολόγηση και κάνει τις καθημερινές πωλήσεις μια εύκολη και ευχάριστη υπόθεση προσφέροντάς ευελιξία και ασφάλεια δεδομένων.

  • Ολικός ή μερικός μετασχηματισμός των παραστατικών με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου.
  • Ομαδική Τιμολόγηση με δυνατότητα ορισμού αυτόματης ομαδοποίησης ομοίων ειδών (Group) με ίδια τιμή.
  • Εισαγωγή ειδών στα παραστατικά με αυτόματη αλλαγή γραμμής.
  • Χρήση αναγνώστη barcode για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.
  • Διαθέσιμες πληροφορίες όπως χαμηλό απόθεμα είδους, πλαφόν, συνολικός τζίρος και κατώτατη τιμή πώλησης κατά την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή, όπου αυτό απαιτείται.
  • Αυτόματος υπολογισμός ειδικού φόρου για κάθε είδος (π.χ. φόρος οινοπνεύματος, ανακύκλωσης, δημοτικός κ.α.).
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Αποστολή παραστατικών με e-mail με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου για την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Η αποστολή και λήψη παραστατικών ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, μειώνει αισθητά τη χρήση αναλώσιμων εκτύπωσης και χαρτιού, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερου ελέγχου των παραστατικών και της συμφωνίας μεταξύ τους.

Παραγγελίες πελατών-προμηθευτών

Δυνατότητα πρόβλεψης επάρκειας αποθήκης, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να παραγγείλει ασφαλή ποσότητα την κατάλληλη στιγμή!

Ομαδικές, μερικές ή ολικές εκτελέσεις παραγγελιών για συγκεκριμένη περίοδο σε ένα παραστατικό.

Δέσμευση ποσοτήτων και αποδέσμευση, είτε αυτόματα μετά από μία ορισμένη ημερομηνία, είτε με την ακύρωση της παραγγελίας με εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος.

Αξιόγραφα

H εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαχείριση αξιογράφων με δυνατότητα απεριόριστων κινήσεων, ομαδική επεξεργασία εγγραφών και πληθώρα εκτυπώσεων (ληξιάριο, απογραφές κ.α.).

  • Παρακολούθηση εισπρακτέων και πληρωτέων αξιογράφων της επιχείρησης ή των πελατών.
  • Μεταβίβαση ή εξόφληση αξιογράφων και έγκαιρη ενημέρωση για τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν.

Διαχείριση πωλητών

Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.

Εικόνα επιχείρησης – στατιστικά

Η εφαρμογή προσφέρει δυνατότητα σύγκρισης των οικονομικών στοιχείων μεταξύ των περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων και αποτυπώνει την εικόνα της επιχείρησης στο χρόνο, επιτρέποντας στον επιχειρηματία να λάβει έγκαιρα τις σωστές αποφάσεις και τα απαραίτητα μέτρα για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!

Αναφορές – εκτυπώσεις

Με τις αναφορές και τις εκτυπώσεις που προσφέρει η εφαρμογή σε κάθε της διαχείριση, ο επιχειρηματίας έχει πλήρη και λεπτομερή πληροφόρηση ανά πάσα στιγμή! Οι εκτυπώσεις μπορούν να σταλούν με e-mail, να εξαχθούν σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf. 

Διαχείριση γραφείου

PRISMA Win lite CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων & άμεση διευθέτησή τους (τιμολόγηση - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις.

Απεριόριστα υποκαταστήματα

Η εφαρμογή διαχειρίζεται ταυτόχρονα απεριόριστες εταιρείες, χρήσεις και αποθηκευτικούς χώρους, δίνοντας, έτσι, τη δυνατότητα προβολής και σύγκρισης στατιστικών στοιχείων.

  • Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίωνμε δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατ’ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.
  • Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών(Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.
  • PRISMA Win®Lite CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
  • Εκτυπώσειςμε δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf
    Επιπλέον, τα  PDF που παράγονται στις κινήσεις, είναι τύπου searchable ή native, ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση, αναζήτηση και ταξινόμηση βάσει του περιεχομένου τους, ώστε να υποστηρίζονται οι υπηρεσίες EDI.
  • Υπηρεσία online support
    με επισκέψεις στο PC του Πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).

Χαρακτηριστικά

Κατασκευαστής
MEGASOFT
Βρείτε Παρόμοια

Κάντε μια Ερώτηση

Κριτικές

Δε βρέθηκαν Κριτικές

Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν
  • Δημοφιλή
  • Bestsellers
  • Προβλήθηκαν Πρόσφατα
 
 
 
Γρήγορη και υψηλής ποιότητας παράδοση

Η εταιρεία μας πραγματοποιεί αποστολές πανελλαδικά

Διασφάλιση ποιότητας και εξυπηρέτησης

Προσφέρουμε μόνο προϊόντα για τα οποία είμαστε σίγουροι για την ποιότητα τους

Επιστροφές εντός 14 ημερών

Έχετε 14 ημέρες για να δοκιμάσετε την αγορά σας