Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτό το site για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από εμάς. OK

B2B pcstation.gr

Μέθοδοι Αποστολής

Μέθοδοι Αποστολής


Ημερομηνίες και ώρες αποστολής
Οι ημέρες παραλαβής προϊόντων από το κατάστημα  είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 πμ μέχρι 8:00 μμ για Σιθωνία.
Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της Courier.
Για παραγγελίες εντός Σιθωνίας παρέχεται η δυνατότητα παράδοσης και το Σάββατο (εφόσον ζητηθεί).

Παράδοση προϊόντων
Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέχρι τις 15:00 Δευτέρα με Παρασκευή, η PCSTATION  την αποστέλλει εντός 48 ωρών στην επαρχία της Χαλκιδικής,στις πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, εντός 72 ωρών στην Ηπειρωτική Ελλάδα, στα νησιά και Κρήτη (στις πρωτεύουσες των νομών) 3 – 4 ημερών,εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα. Στην περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα, μπορούμε να σας την αποστείλουμε μέσω courier με επιπλέον χρέωση σας. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.


Έξοδα αποστολής
Το κόστος διαμορφώνεται σύμφωνα με τους τιμοκαταλόγους της Courier. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να δείτε την εκτιμώμενη χρέωση για αποστολή σε όλους τους νομούς της χώρας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Οι τιμές αυτές εξαρτώνται από το βάρος και τον προορισμό του αντικειμένου.

 Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών εγχώριων και διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προιόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο ή έχει καταργηθεί.  Υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι  καταργεί ένα προιόν. Στην περίπτωση αυτή,  θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Λόγοι επιστροφής
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για τις εξής περιπτώσεις:


Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ.) και


Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την PC STATION. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να βρίσκεται στην αρχική (εργοστασιακή) της κατάσταση.

Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν θα πρέπει να το συσκευάσετε σε ένα μεγαλύτερο κουτί, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή, και να το αποστείλετε μέσω της εταιρίας courier από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας, στο κατάστημα μας.
 

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η PC STATION δεν δέχεται την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Πριν από κάθε επιστροφή παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά μαζί μας ή με την αποστολή e-mail.